منوی رستوران
پدیده شاندیز کیش

شیشلیک مخصوص پدیده شاندیز کیش

کباب لقمه مخصوص پدیده شاندیز کیش

کباب برگ مخصوص پدیده شاندیز کیش

جوجه با استخوان پدیده شاندیز کیش

جوجه زعفرانی پدیده شاندیز کیش

بشقاب سبزیجات پدیده شاندیز کیش

گردن مخصوص پدیده شاندیز کیش

ماهیچه مخصوص پدیده شاندیز کیش

کباب مخلوط پدیده شاندیز کیش

کباب کاردی پدیده شاندیز کیش

آب معدنی پدیده شاندیز کیش

نوشابه پدیده شاندیز کیش

لیموناد پدیده شاندیز کیش

موهیتو پدیده شاندیز کیش

دلستر پدیده شاندیز کیش

دوغ پدیده شاندیز کیش

منوی کلاسیک
رستوران پدیده شاندیز کیش

سسمی چیکن  نوعی غذای آمریکایی ست که در اصل از آشپزی فرانسوی الهام گرفته شده است این غذا هم جزو بهترین و شیک‌ترین غذاها به حساب میاد و به همین خاطر به سسمی چیکن شهرت گرفته! این غذا در رستوران ها سرو می‌شده و جزو غذاهای معروفه. سمی چیکن در واقع فیله مرغ سوخاری شده ست که روی آن کنجد نیز ریخته می شود در کنار آن دورچین و تزیین نیز قرار می گیرد و با سس  سرو می‌شود.

این غذا برخلاف نام به ظاهر سختش اما بسیار راحت و بی دردسر آماده می‌شود و بسیار خوشمزه و لذیذ است. یک گزینه بسیار مناسب و شیک و یک وعده غذایی بسیار خوشمزه برای مهمانی ها و مجالس است

سسمی چیکن پدیده شاندیز کیش

میگو سوخاری یکی از انواع غذاهای فست فودی و خوشمزه در جهان است که در دسته بندی غذاهای دریایی قرار می گیرد. این غذای خوشمزه را علاوه بر اینکه می توانید به عنوان یک غذای کامل استفاده کنید ، می توانید آنرا به عنوان یک پیش غذای مجلسی هم سرو کنید.

با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر میگو سوخاری تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری میگو سوخاری تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید

میگو سوخاری پدیده کیش

استیک مرغ یکی از انواع استیک های خوشمزه و پرطرفدار در جهان است که به عنوان یک غذای بین المللی شناخته می شود. همانطور که مطمئنا می دانید استیک ها با گوشت یک تکه و لخم تهیه می شوند و استیک مرغ را به همین صورت طبخ می شود.

استیک مرغ از نظر ظاهری شباهت زیادی به شنیسل مرغ دارد ، البته شنیسل مرغ شبیه به غذاهای سوخاری تهیه می شود و زمان بیشتری برای تهیه آن نیاز است. استیک مرغ خیلی فوری آماده می شود و به همین دلیل به عنوان یک غذای فست فودی شناخته می شود.

با گوشت مرغ می توانید غذاهای خوشمزه ای مانند ، خورش مرغ ، کباب کوبیده مرغ ، ته چین مرغ و … بپزید. البته برای پخت این غذاهای باید زمان زیادی صرف کنید ، در صورتی که دنبال یک غذای خوشمزه و فوری با مرغ هستید توصیه ما استیک مرغ است.

 

استیک مرغ پدیده کیش

غذاهای دریایی دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد البته باید این مسئله را هم متذکر شویم که غذاهای دریایی بسیار سالم هستند چون در پرورش آنها هیچ نوع هورمونی استفاده نمی شود. توجه داشته باشید که ما در این محتوا قصد داریم طرز تهیه ماهی سرخ کرده خوشمزه را به شما آموزش دهیم ولی شاید برای شما سوال پیش بیاید که این طرز تهیه مربوط به کدام ماهی می باشد؟ باید بگویم که برای طبخ غذایی همچون ماهی سرخ کرده باید از ماهی هایی استفاده شود که دارای خار نباشد در نتیجه ما تصمیم گرفته ایم در این محتوا طرز تهیه شیر ماهی سرخ  کرده را به شما آموزش دهیم در نتیجه اگر قصد دارید ماهی تازه خریداری کرده و غذای لذیذ را طبخ کنید می توانید بر روی لینک خرید ماهی تازه کلیک کرده تا بتوانید بدون دردسر ماهی تازه را زیر قیمت بازار بخرید.

 

ماهی سرخ شده پدیده کیش
فهرست